יוגה

עודכן ב- 22/07/2015, 9:20
היוגה, שהחלה כפילוסופיה הינדית במזרח, כבשה גם את המערב, והיום היא נמצאת כמעט בכל בית, משרד, בית ספר, מוסדר בתי חולים ואפילו בבתי כלא ומשמשת כפעילות מרגיעה ומשקמת. בין הפעילויות השונות הקשורות להפעלת הגוף, נמצא שיוגה היא פעילות פופולארית המתאימה כמעט לכולם - החל מתינוקות עד למבוגרים בגילאים 90 פלוס.
תרגול יוגה בקבוצה

כשהמילה יוגה עולה לאוויר מיד קופצת לנו בראש תמונה של אישה רזה, גמישה, המודעת לגופה, רוחנית ואולי גם חזרה מהודו לפני כמה שבועות. אם לא עלתה לכם בראש התמונה הזו, אתם מתקרבים לאמת. תרגול יוגה אינו תחום נשי בלבד קודם כל, ובטח שלא רווח רק בקרב נשים גמישות או רוחניות.

לקבלת הצעת מחיר ממומחה בתחום:

סוגי היוגה השונים

אנשים רבים מתרגלים יוגה על בסיס יומי בתחילת היום באמצע היום, בשעות המוקדמות של הבוקר ובסיום היום. אבל בתוך מגוון סוגי היוגה השונים חשוב להבין מהו סוג היוגה שיתאים לכם באופן ספציפי?

אשטנגה יוגה

אימון יוגה אינטנסיבי בעל תנוחות יוגה קבועות עם 6 סדרות שעולות בדרגת הקושי שלהן. היוגה מתאימה לאנשים שירצו לעבוד על הסיבולת שלהם, על גמישות ועל כוח והיא יוגה המתאימה לגוף צעיר ובריא.

ויני יוגה

אימון קצת פחות אינטנסיבי ומאמץ, עובד יותר על נשימות ומותאם למתאמן על ידי מאמני יוגה מומחים.

אינגר יוגה

יוגה המתאימה לאלה מאיתנו המעוניינים לחטב את גופם ובשיטה משתמשים באביזרים שונים, והיא מתאימה למתאמנים המעוניינים להפעיל כוח על גופם.

שיבננדה יוגה

יוגה הכוללת שניים עשר תנוחות נשימות ואפילו מדיטציה. היוגה מתאימה לאנשים המחפשים רגיעה מחיי היומיום הסוערים והקדחתניים. בשיטה זאת לומד המתרגל את היוגה להיות קשוב לעצמו להרפות את גופו ולהירגע.

בריגהו יוגה

עוד תרגול יוגה המבוסס על רגיעה, חיבור בין גוף לנפש עם תנוחות יוגה ההופכות את הגוף לגמיש יותר וחזק הרבה יותר.

ביקראם יוגה

אימון זה מבוסס על חום. באימון מזיעים על מנת לשרוף קלוריות ולכן מחממים את החדר ובד ובד מתאמנים בתנוחות יוגה עם דגש על פיתוח ועיצוב הגוף.

קונדליני יוגה

אימון השם דגש על הנפש והגוף המשלב תרגילי נשימה מדיטציה וחזרה על מנטרות עם הדרכת יוגה נכונה המחברת בין גוף לנפש.

פאוור יוגה

יוגה בהילוך מהיר יותר המתמקד בתרגילי אירובי. הוא מתקדם יותר וניתן ללמוד אותו לאחר שתרגלתם יוגה למתחילים. הפאוור יוגה מתאים למתאמנים בשלבים מתקדמים יותר והוא מעולה לחיטוב הגוף.

תרגול יוגה מתאים בכל גיל. ישנן רמות שונות של תרגולים, והמטרה היא למצוא את הרמה המתאימה עבורך ומשם להתקדם. יוגה עוזרת בחיזוק שרירי הגוף, עבודה על שיווי משקל והתמודדות עם תהליכים נפשיים ופזיולוגיים. היוגה מכניסה לשגרת החיים חיוניות וערות גופנית, ומספקת עוד כלים רבים אשר יש בידם להפוך את שגרת החיים שלנו לבריאה ומאוזנת.