שירות לקוחות

עודכן ב- 14/01/2016, 10:15
נציגי שירות הלקוחות הם פני החברה. לכן, חברות הייטק רבות מחזיקות לוחות של דרושים שירותי לקוחות ומחפשות נציגים אדיבים ומקצועיים לפני שיגיעו למתחרים.
אדיבות ומקצועיות גם בענף ההייטק

המדורים השונים שבהם מתפרסמות משרות בתחום שרות הלקוחות, שמכונים גם דרושים שירות לקוחות, חווים לאחרונה ביקוש גדול במיוחד. מנהלי החברות גילו לאחרונה את היתרון הגדול והערך המסוף שבתפעול של מערך שירות לקוחות רציני ומקצועי. כתוצאה מכך הם הגיעו למסקנה המתבקשת שיש לגייס עובדים מקצועיים לתחום באמצעות גיוס מאסיבי דרך לוחות מקוונים של דרושים שירות לקוחות. רוב הלוחות ממומנים על ידי החברות עצמן על מנת ליצור לעצמן מאגר גדול של עובדים פוטנציאליים.

לקבלת הצעת מחיר ממומחה בתחום:

המגמה כיום היא מצד אחד לגייס עובדים מן השורה הראשונה אך גם לבנות עתודה חזקה עקב אחוז התחלופה הגבוה בתחום. ישנם מדורים שלמים שכל מטרתם איננה לגייס אלא לבנות את רשימת העתודה. מנגד, קיימים גם לא מעט מדורי דרושים של חברות משאבי אנוש שבאמת מנסות למצוא התאמה בין המשרות הפנויות לבין דורשי העבודה בשוק. ככל שהתחום של שירות הלקוחות הופך למקצועי יותר, כך גם משתפרים התנאים של המשרות המוצעות במדורים השונים.

מדורים מקוונים

כמתבקש בתחום השואף להיות מודרני וממוקצע, המדורים השונים של דרושים שירות לקוחות הם מקוונים ברובם. רוב מחפשי המשרות בתחום שירות הלקוחות הם אנשים שמחוברים לרשת ולכן את חיפוש המשרות הם יעשו באמצעות המדורים המקוונים של לוחות הדרושים.

בעוד שהמשרות בלוחות המקוונים של דרושים שירות לקוחות מתעדכנות במשך עשרים וארבע שעות ברציפות, הרי שהמהדורות המודפסות שמתפרסמות בסופי השבוע בדרך כלל, כבר אינן רלוונטיות בתחילת השבוע. כך שמי שבמהלך השבת איתר משרה באחד מהמדורים המודפסים של דרושים שירות לקוחות יתאכזב לגלות כי המקום היחיד אליו ישלח את קורות החיים שלו, הוא מגירת העתודה של החברה.

רשתות חברתיות ומועדוני חברים

כיום ישנם מדורים שלמים של דרושים שירות לקוחות שמתפרסמים ברשתות החברתיות. למעשה מדובר על חשבונות משתמש ברשת החברתית שמעת לעת מתעדכנים בקבצים של משרות מתוך מדורי דרושים. המשרות מופצות בשיטה ויראלית ברחבי הרשת ועל הדרך נפגשות עם עיניהן של מחפשי המשרות שאליהם מיועדות המשרות.

ישנם גם מועדוני חברים שמפיצים רשימות של דרושים שירות לקוחות בין חברי המועדון בלבד על מנת להעניק יתרון לחברי המועדון. השורה התחתונה היא שמי שרוצה למצוא עבודה בתחום של שירות הלקוחות יכול לעשות זאת אך ורק בעזרת הלוחות המקוונים של דרושים שירות לקוחות.