ניוזלטר

עודכן ב- 04/02/2016, 10:24
ניוזלטר מהווה פתרון מיידי, זול ואפקטיבי לשיווק ופרסום ברשת. אם אתם בעלי עסק המעוניינים לשמור על קשר אישי וישיר עם לקוחותיכם, במאמר שלפניכם תוכלו להבין לעומק על השירות, יתרונותיו ועוד.
ניוזלטר בכיתוב כחול גדול באנגלית

כלי פופולרי לשיווק באינטרנט

ניוזלטר הוא כלי שיווק נוח, יעיל וזול ברשת האינטרנט. למעשה, זהו דיוור אלקטרוני המאפשר לחברה לעדכן את הלקוחות הקיימים או הפוטנציאלים ולשמור עימם על קשר באמצעות שליחת מידע למייל הפרטי שלהם. שיווק ברשת באמצעות ניוזלטר הפך מאוד פופולרי ולו יתרונות רבים: • חיסכון של אלפי שקלים על הדפסות פליירים וחילוקם ברחוב ובדואר או פרסום בעיתונים ומגזינים • מאפשר קבלת מידע אודות כמות הלקוחות אשר נכנסו למייל • חשיפה מיידית בפני קהל לקוחות רב בפרק זמן קצר • אפשרות מיקוד ופילוח לפי נושאי התעניינות של הלקוחות השונים

לקבלת הצעת מחיר ממומחה בתחום:

אז למי בעצם השיווק מתאים

שיווק באמצעות ניוזלטר חשוב וחיוני לכל עסק מקטן עד גדול, חברות וארגונים שונים המעוניינים לשמור על קשר ישיר ורציף עם הלקוחות. בעידן האינטרנט בו הכל נגיש ונמצא מול העיניים, חייבים להישאר בעניינים ולמשוך את תשומת לב הלקוחות. פרסום באמצעות דיוור לתיבת המייל מאפשר לבעלי עסקים לשמור על קשר אישי עם הלקוחות וליצור קהל לקוחות חדש, להגדיל הכנסות על ידי קנייה חוזרת והבאת לקוחות חדשים במינימום משאבים ולעדכן את הלקוחות אודות החברה, המוצרים והשירותים החדשים והקיימים בלחיצת כפתור אחת.

קהל יעד רחב מתחומים שונים

חברים במועדונים שונים, לקוחות קיימים ופוטנציאלים, עובדים, אנשים המתעניינים בתחומים מסויימים ומעוניינים לקבל מידע בדרך קבע ישירות למייל שלהם - בעצם כל אחד שיש לו עניין כזה או אחר בשרותי החברה או העסק.

מרכיביו של הניוזלטר הבסיסי

בניוזלטר ניתן להפיץ בין היתר מידע על החברה, לפרסם את המוצרים והשירותים המסופקים על ידיה, לעדכן מבצעים, לשלוח טיפים, ברכות ואיחולים לאירועים כמו חגים וימי הולדת ועוד.

ביקוש והיצע

עם עליית הפופולריות של הניוזלטר וחשיפתו לקהל נותני השירות ומקבלי השירות בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי ותפיסתו ככלי נוח לשיווק בתחום זה עלה מספר נותני השירות השונים, כיום ניתן למצוא אתרי אינטרנט המאפשרים לשלוח את הניוזלטר ללא כל מאמץ מצד הלוקח אתרי האינטרנט האלו מאפשרים לערוך, לעצב ולהתאים את הניוזלטר לדרישות המשווק וקהל היעד.

נותני שירות לשליחת ניוזלטר- לא להתפשר על האיכות!

אם החלטתם לפרסם באמצעות ניוזלטר, חשוב לבחור נותן שירות אשר מציע את הכלי הטוב ביותר. לפניכם מספר פרמטרים שחשוב לבדוק לפני הבחירה החשובה שתשפר לכם את תדמית העסק והכנסותיו: • וודאו כי הפרסומים אינם מגיעים כדואר ספאם בעקבות עיצוב ובנייה לא נכונים • ייבוא מהיר וקל של אנשי הקשר • תבניות שליחה נוחות וקלות לתפעול עבורכם