דף נחיתה

עודכן ב- 19/03/2015, 13:41
לעמוד אליו מגיעים גולשים באתר קוראים "דף נחיתה", והתפקיד שלו הוא לעודד קנייה או השארת פרטים באתר. כיצד מעצבים דף נחיתה שיזרים לעסק שלך לקוחות חדשים?
החלק האחרון בשרשרת השגת הלקוח

דף נחיתה אינטרנטי הינו עמוד אשר מיועד לקלוט גולשים שמגיעים לאתר שלך מאתרים אחרים או ממנוע החיפוש.מומלץ לעשות שימוש בדף נחיתה אשר מטרתו להכין את הגולש לקראת הפעולה אשר אנחנו רוצים שיבצע- הקלה, קנייה או שיתוף.

לקבלת הצעת מחיר ממומחה בתחום:

בדף נחיתה מומלץ לרכז תוכן ענייני אודות הפעולה אשר אותה רצינו שיבצע הגולש. ככל שדף הנחיתה יראה טוב יותר – יהיה מעוצב ברמה גבוהה יותר, כך עולים הסיכויים שהגולש יבצע את הפעולה המיועדת.

המטרה של עמוד הנחיתה היא להביא את הגולש למצב שבו יעלה בדעתו כי "דף זה נראה רציני" או "עליהם אני יכול לסמוך ולהשאיר את פרטיי" או "איתם הייתי רוצה לדבר". לתוצאה מסוג זה נגיע בעזרת מעצב אתרים מנוסה אשר שולט בעולם הפרסום האינטרנטי.

הפסיכולוגיה מאחורי כל דף נחיתה אמורה לקלוע לדרישת קהל היעד ולמה שקהל היעד מצפה לראות, גם מבחינת התוכן וגם מבחינת העיצוב.

סוגים של עמודי נחיתה

ישנם סוגי דפי נחיתה שונים: דף נחיתה פלשי (מלשון Flash, סוג של שפת תכנות) – מיועד בעיקר לקהל הצעיר ולהעביר מסר "מדליק" יכלול מעברי תמונות ואפקטים פלשיים. דף נחיתה להשארת פרטים – מדובר בדף נחיתה אשר בחלקו מעביר מידה בצורה טקסטואלית וויזואלית ובחלקו מכיל איזור המיועד להשארת פרטים לצורך יצירת קשר. דף נחיתה מורכב – דפי נחיתה מסוג זה לרוב יכללו תוכן רב המחולק למספר עמודי תוכן (מיניסייט).

השקעה לטווח ארוך

בכל הקשור לדפי נחיתה יש לקחת בחשבון כי הגולשים הצופים בו הגיעו אליו על ידי לחיצה על קישור מסוים ועל כן הביעו התעניינות בשירות שלכם. לכן, במידה ותיצרו דף נחיתה רציני, מעוצב, וענייני קיים סיכוי גדול שהגולש יבצע את הפעולה שמעורר העמוד.

מפני שעמוד נחיתה הוא השלב האחרון בשרשרת השגת הלקוח, השקעת זמן, כסף ומחשבה בו תניב רווחים ותיהיה רווחית בעתיד. לכן, רק סטודיו לעיצוב אתרים אשר מנוסה בהפקת דפי נחיתה יוביל אתכם על הצד הטוב ביותר להצלחת כל קמפיין אינטרנטי שיפנה לאתרכם.